6 Ekim 2013 Pazar

Kış

         Son bahar gelmeden kış geldi İstanbul a. Ben daha yaprakların dökülmesini ılık ılık rüzgarları, o yaprakların rüzgarla dans etmesini beklerken birden soğuk geldi. Daha fotoğraf makinesini elime alamadan bolu dan kar haberi geldi.
         Tabi ben hala saf saf bekliyorum bulutların arasından nazlı nazlı süzülen güneş ışığı ile ağaçlardan dökülen sararmış yaprakları. Bu melankolik havayı bekliyorum tam üç mevsimdir. Reva mı bu şimdi?
         Son mevsimde son sevgililerin fotoğraflarını çekmek istiyorum, o gri havada tren raylarından geçen soğuk, metal treni çekmek istiyorum, yıldız parkında kaçamak ve gizli öpüşen sevgilileri görmek o yaprakların ayaklarımın altında ezilirken çıkardıkları sesleri duymak istiyorum. Ama gel gör ki yağmur ve soğuk hava hayallerimi de aldı ellerimden.
         Neyleyim dünya ben seni. Artık bir güzelliğinde kalmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder