10 Ekim 2013 Perşembe

Metrobüs seyir defteri - 10.10.2013

     Bu gün metrobüs ile değil işe arabamla geldim. Tabi yol boyu trafikte göz göze geldik metrobüs ile. O boş yolda süzülüşünü izledim onun, dışarıdan ne de güzel gözüküyor :D Trafiğin durduğu yerde metrobüs durağına denk gelişimle içerinin ne hezeyan bir yer olduğunu gördüm. Aman Allahım demek dışarıdan böyle gözüküyormuş :D cama yapışmış 4 tane surat görünce şükür duası okudum arabanın içinde rahatım diye. Otobüsü biraz daha zorlasalar otobüs yandan genişlicek resmen :D Dünya gibi elips olacak. Aslında otobüs tasarlayan mühendislerin bunu düşünmesi lazım. Malum çağımızda obezite büyük dert, insanlar haliyle enine büyüyor, bu yüzden otobüslerin de elips şeklinde olması sıkışıklık durumunu biraz olsun rahatlatacaktır :D

1 yorum:

  1. kardeşim şu ötebislere de bi çözüm bulunsun artık :D

    YanıtlaSil