19 Ağustos 2013 Pazartesi

Metrobüs seyir defterini artık burada topluyorum. bundan önceki yazılar. Gerçi çoğu kaybolmuş bulamadım facebook un zaman tünelinde ama elimde olanlar bunlar. İmla hataları için kusura bakmayın. Telefonda ki klayve ingilizce karakter maalesef, bir de otobüs seyir halindeyken yazdığımdan dolayı çok kontrol imkanım olmuyor. Malum tıklım tıklım bir otobüste sevişircesine yolculuk yapıyoruz.

31 Mayıs 2013
Metrobüs seyir defteri: yıl 20013 zincirli kuyu metrobüs durağı. Manzara ; beyaz çorap  topuğa basılmış kösele ayakkabı, beyaz gömlek ve pala bıyık. Özlediğim manzara. metroseksüeller ve bakımlı erkeklerin türediği ve arsız otlar gibi çıktığı bir donemde bu manzara içimi ferahlattı  hala kaybolmayan orta yas gurubu var demek ki. Coook güzel. 

13 Mayıs 213
Su an önümden LG polarize 3D Pasif televizyon gözlüğü takmış biri geçti. Otobüs durağını ısırıyorum gülmemek için

6 Nisan 2013
Metrobus seyir defteri: yer buldum yer buldum oturuyorum allahim inanilmaz bir olay. Dolu otobuste otura bildiim  bu gun sansli gunum dwmekki ne cama yapistim nede direklerle sevistim 

1 Nisan 2013
Metrobus seyir defteri: metrobuse ilk giris aninda kendimi belgesellerdeki gibi hissettim. Nehirden karsiya gecmeye calizan bizonlar gibi kapiya yigilma oldu. Ben hicbir hamle yapmadan kendimi iceride buldum  ama buna ragmen korukte kendime zor yer bulabildim  su an direkte otobus harek ettikce bir gurup vatandas striptiz yapiyoruz  koruk tam gay bar modunda 

23 Mart 2013
Metrobüs Seyir Defteri: Bu gün işe arabamla geldim 

22 Mart 2013
Metrobus seyir defteri  (star trek in firagmanini izledim gaza geldim:-D ) otobuse ilk birinci bindim yus puan aldim en birinci benim oturmaya yer buldum  ama bahtsizlik yakami yine birakmadi. Yanima 120 kg lik bir genc bayan oturdu. Muhtemelen bu evrenden degil :s metrobus sağa dogru hareket ettikce ustumde bir agirlik hissediyorum nefes almam zorlasiyor. Ilk basta astim oldum zannettim ama otobus duzeldikce hersey normale donunce yanimdaki ŞEY e bagladim sonucy yarim koltuga oturuyorum cama yapistim lan :s

21 Mart 2013
Metrobüs seyir defteri: Yeni bir gun ve yeni bir metrobus yolculugu  bu seferki metrobus yolculugunda burnunu karistiran bir kac dayi haricinde birsey yok  seyir defterim devam edecek 

7 Şubat 2013
Metrobüs seyir defteri: Yeni bir meteobus yolcugunda yine sizlerleyiz. Bol itismeli ve cekismeli bir yapimla karsinizdayiz 

6 Şubat 2013
Metrobüs seyir defteri: Rabbim sana sukurler olsun. Sag salim indik metrobusten. Serefsizim dinsiz binen musluman iner. Resmen macera anasini satayim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder